Inleiding

(overgenomen van Plasma-laurentides)

Conventioneel rijden onze auto’s op fossiele brandstoffen ( benzine of diesel ) of elektromotoren; er is een 3e energiebron: plasma. Als plasma in een auto beschikbaar wordt gesteld, worden conventionele energiebronnen geholpen door deze onuitputtelijke nieuwe energiebron.

Bovendien zal een magrav in de auto de hele auto stilletjes nanocoaten. Deze nanoplating vermindert of keert zelfs corrosie ( roest ) om; zelfs krassen kunnen verdwijnen.
Dan zal de magrav in de auto interageren met de traagheid van de planeet aarde; het zal een afstand tussen de twee creëren; wat zal de auto anders positioneren ten opzichte van de zwaartekrachtvelden van de aarde; waardoor de auto “ lichter ” wordt; het vermindert ook de wrijving op de band en vereist dus minder energie om te rijden.

Opmerking over elektrische / hybride auto’s: installeer de magrav na de omvormer.


Car magrav met LP

Door Mosfaq

Het UC-lid uit Bangladesh deelde zijn opmerking om de kracht van de auto-magrav-eenheid te vergroten door LP in verschillende concentraties aan de achterkant en de voorkant van de auto toe te passen:

Het concentratieverschil van de LP-containers zal een dynamisch veld rond de MaGrav-eenheid creëren, omdat het sterkere veld het zwakkere zal voeden. De MaGrav in het veld kan dit verbeterde energieveld oppikken en efficiënter werken.

 


auto6

Batterij conditioner

18 spoelen linksom gewikkeld op paal ( + ); 18 spoelen rechts gewikkeld op paal ( – ); beide spoelen zijn gedoopt in GaNS-CO2 + CuO. ( Evelyn Lerden )

Conditie motorolie

Voeg 15 ml GaNS-CO2 ( Evelyn Lerden ) toe

Benzine conditioneren

GaNS-composiet van 20 ml met GaNS-wolfram ( Evelyn Lerden )

Reactor

Bal op ventilator gevuld met GaNS-Pb + CH3; 2x condensatoren ( magnetische spoel rechtsom gedraaid op paal ( – ); andere tegen de klok in gedraaid op paal ( + ); aangesloten op sigarettenaansteker. ( Evelyn Lerden ).
Wanneer de bal draait, migreert de GaNS naar de wanden van de bal; gevolgd door het water; in het midden ontstaat een vacuüm dat gevuld is met een zeer krachtig plasma.
5 GaNS-ballen: CH3, CuO, ZnO, Au met Pb in het midden; de ballen zijn onder het dak bevestigd. ( Evelyn Lerden )

Zug

  • Heldere slang, ID 1/4 ”, OD 3/8 ”, 11-3 / 4 ” lengte
  • Connectorslang, ID 3/8 ”, OD 1/2 ”, 1 ” lengte
  • Vul de ring met 5 ml Eau-de-GaNS + 4,5 ml Eau-de-GaNS-CH3
  • Maak de spoelen rond een staaf van 9,6 mm, 30 beurten, 0,40 m lengte

apache-zug

auto-enkelstapel

Magrav 1ÉR

Gino Di Serio-versie.
De magnetische spoel heeft 162 beurten terwijl de zwaartekrachtspoel 81 beurten heeft.
Op de output van de magnetische spoel is een condensator geïnstalleerd. Wat betreft de aansluiting: de plus van de condensator op de ( + ) van de batterij en de minus ( invoer van de zwaartekrachtspoel ) op de massa van het motorblok.

Jacky versie
Het gebruikt 3 stadia van magravs met 3 GaNS ( CO2, CuO en CH3 ). De verbinding moet worden gemaakt: de ( + ) van de magrav tot de ( + ) van de batterij en de ( – ) van de magrav naar de motor, zodat het plasma door de motor gaat voordat het vindt de ( – ) van de batterij.

De efficiëntie van een automagrav neemt aanzienlijk toe als de antenne nano-plaaked is. Het werkt alleen met de telescopische antenne en niet met die in plastic.

Enkele condensator

Maak een condensator ( of gezondheidsantenne ) die in een sigarettenaansteker wordt gestoken. Vooral de “ Friedl ” condensator staat erom bekend het nanoplatingproces te versnellen.

 

Carburateur Conditioner

Volgens Douglas. Steek 6x nano vergulde koperen sponzen in de behuizing voordat het luchtfilter in de motor terechtkomt. Dollarama-sponzen kunnen zelfs worden gebruikt omdat deze zijn gemaakt van verkoperd staal.

Bevestig met 9x neodyne plakband aan de buizen die lucht geleiden.

Dat gaf 45 mijl meer op een tankvulling.

Raam was  conditioner

voeg PL-CO2 ( Evelyn Lerden ) toe

Opmerkingen

Er werd waargenomen dat auto’s met magrav beter zijn tijdens de volle maan en wanneer ze naast een sterkere auto rijden. Het gebeurt omdat magrav de interface is tussen omgevingsenergie en ons. Het voorste deel van de auto is zwaartekracht terwijl de maan magnetisch is.

Hoe je het systeem nano-coat en hoe je GaNS het systeem gaat, heeft een grote invloed op het brandstofverbruik. De bedoeling van de bestuurder heeft ook een grote invloed op de prestaties.

U kunt een magrav installeren om gas te besparen – u kunt het ook voornamelijk installeren om een vreedzame gemeenschap – te creëren door te rijden!

Translate »
Ga naar de inhoud